Thursday 22 May 2014

Testimoni;Berjaya Hamil

Alhamdulillah....tidak dapat digambarkan dengan kata2 apabila seorang isteri berjaya hamil. Janji ALLAH taala itu pasti, jangan sesekali kita cepat berputus asa dan berserah tanpa sebarang usaha.

Entry kali ini yati nak berkongsi kegembiraan seorang isteri yang berjaya hamil setelah mengamalkan vitamin Shaklee (GLA complex & Zinc Complex) selama 2 bulan.

Testimoni Pelanggan Berjaya Hamil

Bagaimana GLA Complex Isteri untuk Cepat Hamil?

-GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, iaitu sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’.

-Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.
Bagaimana Zink Complex Membantu Suami Isteri?

-Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, bantu kekalkan jumlah air mani, bantu kekalkan paras testosterone yang bersesuaian, serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. 
-Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid). Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. 
-Kekurangan Zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, dan penyakit prostat. 
-Zink digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.

Soalan yang selalu ditanya, "confirm tak kalau saya makan vitamin shaklee ni akan hamil?" Jawapannya, hanya ALLAH yang lebih mengetahui...sesungguhnya rezeki untuk menimang cahaya mata itu RAHSIA ALLAH taala. Kita sebagai hamba, teruskan berusaha dan berdoa. Insyaallah setiap usaha yang di lakukan ada ganjarannya...

Lagi testimoni berjaya hamil dengan Vitamin Shaklee?Klik SINI

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment