Wednesday 7 May 2014

ESP Shaklee Tingkatkan Kesuburan Suami Isteri

Pagi ni yati nak strory sikit pasal Hot Produk Shaklee..iaitu ESP. ESP ni yati selalu minum waktu pagi..awal2 pagi sebelum sarapan. Bangun pagi tu minum segelas air suam+1 sudu kecil madu dan shake 1sudu besar ESP.Kiranya yati akan breakfarst lewat sikit la, dalam kul 10 br la breakfarst kadang2 mkn tgh hari terus dlm kul 11 :-). Serius tak lapar ok, so boleh sgt la membantu yati dalam maintain kan berat badan ni (selim melim gitu..ahaks)

ESP ni sebenarnya baaaanyak sangat khasiat dia.Antaranya ialah, untuk awet muda, untuk menghilangkan masalah parut, jeragat, mencantikkan kulit, memberikan tenaga, membina otot, mempercepatkan susu ibu, untuk ibu hamil, ibu berpantang, meningkatkan kesuburan dan banyak lagi.Klik Sini untuk lebih lanjut tentang manfaat ESP. Entry kali ini yati nak bercerita pasal ESP dengan Kesuburan.


Bagaimana ESP Shaklee membantu dalam meningkatkan kesuburan suami dan isteri?
  • Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, perlekatan telur dan lain2. 
  • ESP merupakan protein berasaskan kacang soya. Sumber hormon keseburuan untuk wanita adalah estrogen. Kacang soya merupakan tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, iaitu fungsinya bersamaan dengan estrogen.
  • ESP boleh membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat. 
  • ESP kaya dengan protein, dimana protein sangat penting untuk menghasilkn ovum yang berkualiti.
Dengan izin Allah (in shaa ALLAH).. Kita hanya berusaha. Mencari makanan nutrisi dan mengamalkannya merupakan salah satu usaha, selain daripada mendekatkan diri kepada ALLAH dan meminta bantuan dari-Nya.. In Shaa ALLAH, ALLAH akan sentiasa mendengar doa hambaNya. Ynag penting jangan cepat berputus asa..Percaturan ALLAH taala adalah yang terbaik.

Lagi tips untuk Hamil?KLIK SINI

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment