Friday 2 May 2014

ESP Shaklee Membantu anda Kurus?

Hari ni, yati nak bercerita sikit mengenai suppliment shaklee yang dapat membantu anda dalam menurunkan berat badan...Entry sebelum ni yati ada cerita details berkaitan set shape up shaklee. So, hari ini yati nk berkongsi mengenai ESP (Energized Soy Protein).

Tahukah anda, pengambilan protein di awal pagi boleh membantu anda untuk lebih berasa kekenyangan sehingga ke suatu tempoh yang lebih lama. Selain itu, pengambilan protein juga membantu untuk mengisi kekosongan lemak yang telah dibakar dengan sel baru yang lebih sihat. Oleh itu, bentuk badan akan lebih cantik, dan tidaklah menggeleber selepas lemak dibakar. Best tak?Mesti la best dah la kurus, lepastu badan terbentuk je..:-)

ESP Shaklee merupakan salah satu supplement protein yang amat diminati ramai orang terutama bagi mereka yang sememangnya berniat untuk diet. Ini kerana khasiatnya yang membantu anda untuk diet, dan juga kerana ESP juga membantu memberikan khasiat lain untuk kesihatan anda!

Bagaimana protein mempengaruhi berat badan?
  • Kesan paling popular protein terhadap kesihatan adalah kebolehan protein untuk mengawal rasa lapar.
  • Apabila protein diserap, ia menghantar signal kepada otak untuk menurunkan kadar rasa lapar.
  • Kepentingan lain protein adalah ia akan meningkatkan kadar metabolisma badan dengan menyeimbangkan jisim otot.
  • Protein juga membantu dalam pengawalan kenaikan kadar gula dan insulin di dalam badan seterusnya membantu bagi pesakit diabetes dalam pengawalan gula dalam badan.

Bagaiman ESP membantu menurunkan berat badan anda?

Makanan yang mempunyai GI yang rendah dapat membantu menurunkan berat badan.Memandangkan proses pembebasan gula mengambil masa yang lebih perlahan, maka ianya diserap oleh tubuh dengan lebih lambat membuatkan kita kenyang dengan lebih lama. Manakala makanan berglisemik tinggi lebih mudah diserap tubuh membuatkan kita lambat kenyang dan mudah lapar semula.

ESP mempunyai GI 39 sahaja, maka tidak hairanlah ia membantu dalam pengurusan berat badan.Jadi, jika anda berhasrat menurunkan berat badan namun asyik lapar aje walaupun baru aje makan, bolehlah cuba ESP ye. Sudah tentulah air kosong sebanyak 3 liter diperlukan sehari beserta dengan pengambilan pemecah lemak dan detox untuk membuang lemak2 berlebihan.

Anda juga boleh ambil bersama Omega atau Lecithin sebagai pemecah lemak dan Alfalfa sebagai detoxs. Bila ambil ketiga tiga vitamin ni,proses penurunan berat badan sudah lengkap dengan vitamin yg boleh DETOX, BAKAR dan BINA semula badan anda.

Set lengkap Shaklee Slimming Set;Kurus, Sihat, Cantik. SINI

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

1 comment:

  1. ESP Shaklee merupakan hot produk yang sangat laris jualannya...kebanyakan customers yang beli ngan yati amlakan ESP untuk diet seharian mereka, ramai juga ibu2 menyusu yang minum ESP bertujuan memperbanyakkan susu badan, dan ibu hamil yang mengamalkan ESP dari awal kehamilan memberikan feedback yang anak mereka lahir dengan kulit yang cantik, licin dan sihat.Alhamdulillah..dengan izinNYA.

    ReplyDelete