Monday 28 January 2013

Hamil dengan GLA Complex Shaklee

Saya percaya apabila kita mendirikan rumahtangga, perkara yg dinanti-nantikan ialah kehadiran cahaya mata sbg pelengkap kehidupan sebuah keluarga. Lambat atau cepat, ingtlah itu semua kehendak Allah taala. Namun apabila kehadiran cahaya mata yg ditunggu tidak hadir walaupun sudah bertahun-tahun telah mendirikan rumah tangga..mesti hadir sedikit kekecewaan @ kesedihan. Betul rezeki ank hanya ALLAH yg tentukan..tp kt sbg manusia mestilah BERUSAHA dan yg selebihnya berserahlah kpd ALLAH taala.
Salah satu usaha ialah dgn mengambil GLA yg dapat membantu meningkat kesuburan dan cepat hamil.

Bagaimana GLA Complex membantu anda untuk cepat hamil?

GLA (gamma linolenic acid) menurunkan kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, dan membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana GLA ditukarkan kepada prostagdalin E1.

1.Bagaimana GLA Complex membantu dalam PMS (senggugut)? 
Ini kerana, apabila seseorang mengalami senggugut, ia melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya. Menurut kajina, keadaan ini berlaku apabila tubuh seseorang kekurangan GLA (gamma linolenic acid) itu tadi. Jadi sebagai memenuhi GLA yang kurang tadi, pengambilan GLA complex adalah perlu.

2.Bagaimana GLA Complex membantu untuk cepat hamil? 
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.
Jadi, puan-puan yang masih belum dikurniakan rezeki anak, cuba periksa cecair serviks anda, adakah terlalu tebal, berwana coklat atau sebagainya.

Puan-puan yang berminat dan mahukan tips cepat hamil dengan GLA Complex boleh hubungi saya.
Ingat usaha tangga kejayaan...berdoalah kepada ALLAH smg kita sentiasa di berikan yg terbaik. In shaa ALLAH...

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663 ID No :909121

No comments:

Post a Comment