Wednesday 26 February 2014

Testimoni Set Kesuburan Shaklee; Berjaya Hamil



Hamil merupakan salah satu anugerah terindah yang diberikan oleh Allah kepada kaum wanita.
Hari ni saya nak kongsi testimoni pengguna set kesuburan shaklee. Tapi sebelum tu, jom kita lihat antara punca-punca yang menyebabkan lelaki dan wanita mengalami masalah kesuburan.

Punca Lelaki tidak Subur
1.Testis yang tidak normal

2. Gangguan hormon

3. Teknik hubungan seks yang kurang berkesan

4. Faktor psikology

5. Jangkitan atau kecederaan pada testis

6.Terlalu gemuk.
-Lelaki gemuk dan ada masalah obesiti mempunyai buah zakar dikelilingi lemak yang mengekalkan susu buah zakar pada tahap tinggi. Ini secara tidak langsung menekan kilang sperma dan menyumbangkan masalah kepada faktor kesuburan.

Punca Wanita tidak Subur
1. Masalah ovulasi merupakan penyebab ketidaksuburan wanita kerana tiada telur yang akan disenyawakan.
-Tanda - tanda wanita yang tidak berovulasi secara normal termasuklah haid tidak tetap atau tidak datang haid. 

2.Berat badan -Wanita yang terlalu berat atau terlalu kurus juga dikenalpasti sebagai faktor sukar hamil. Jadi langkah terbaik adalah dengan mendapatkan berat badan unggul.

3.Usia - Umur sekitar 35 tahun ke atas adalah masa yang dianggap sebagai berkurangnya kesuburan wanita secara alami. Hamil selepas 45 tahun adalah amat jarang berlaku walaupun tidaklah mustahil.


4. Masalah Di Tiub Fallopia - Ketidakbolehan tiub falopia membawa telur ke uterus daripada ovari juga menjadi punca. Mungkin sisebabkan tisu berparut atau jangkitan terdahulu atau endometrisis.


5. Masalah- Masalah Lain
Ini termasuklah pertumbuhan fibroid, tumor, masalah serviks dan bentuk uterine tidak tetap. Walaubagaimanapun, masalah-masalah ini agak jarang terjadi kepada wanita normal.



Sumber:Julmazli Dot Com

Testimoni yang telah berjaya hamil dengan Set Kesuburan Shaklee

Testimoni 1
Pengguna yang consume GLA, B Complex, Vit E, Zink dan ESP. Alhamdulillah setelah hampir dua bulan makan vitamin shaklee telah berjaya hamil. Bonus dapat kulit cantik dan bertenaga lagi.



Testimoni 2
Alhamdulillah berjaya hamil dengan consume hampir 2 bulan Alfalfa dan GLA complex shaklee.

Testimoni 3
Lagi berjaya hamil setelah consume B Compleks, Vit E, GLA dan Zink. Alhamdulillah


Testimoni 4
Selepas 3 bulan berusaha,akhirnya berjaya hamil 13 week.
Vitamin yang di ambil (GLA,ALfalfa,CoQ,B Complex,ESP,Vitamin E dan Zink)


Testimoni 5
Sangat bersyukur setelah 3 bulan konsisten mangambil set kesuburan ini (Alfalfa,GLA,ESP), memang period saya kembali teratur setiap bulan dan saya telah dikejutkan dengan berita gembira yang saya telah hamil anak pertama pada masa itu. - Ain Najwa



Tahniah kepada mereka yang sudah berjaya hamil, apa2 pun tanpa izin dari yang Maha Kuasa semua ini tak kan berlaku. Supplement hanyalah salah satu usaha kita untuk mendapatkan zuriat. Jangan cepat berputus asa dan hanya berserah kepada takdir semata2. Allah tidak suka orang yang tidak berusaha. InsyaAllah semoga setiap usaha yang kita lakukan di berkati ALLAH taala. Jangan malu jangan segan untuk berjumpa dengan pakar perubatan.

Lagi testimoni berjaya hamil dengan set kesuburan shaklee.

Vitamin Shaklee untuk kesuburan


Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment