Wednesday 15 March 2017

Suplemen Kekal Bertenaga Dan Sihat untuk Bakal Jemaah Haji dan Umrah

Syukur dan indahnya perasaan apabila kita diizinkan Allah Taala untuk ke tanah suci sama ada untuk menunaikan umrah ataupun haji. Setiap umat islam pasti bercita-cita untuk ke Tanah Suci dalam keadaan sihat jasmani dan rohani. Jangan sia-siakan peluang yang Allah bagi...jadikan jemputan Allah ini, kita sambut dengan penuh kesyukuran dan kegembiraan dalam keadaan sihat fizikal dan mental.

vitamin-bakal-haji-umrah
INDAHNYA TANAH SUCI

Menjaga Kesihatan Jasmani dan Rohani


Antara persediaan yang perlu bakal jemaah haji atau umrah perlu lakukan ialah menjaga kesihatan jasmani dan rohani. Bakal jemaah hendaklah menjaga kesihatan menerusi pemakanan yang baik dan seimbang serta memperbanyak aktiviti riadah. Selain itu, jemaah hendaklah melatih diri supaya bersikap positif dan bijak mengawal perasaan. 

Vitamin Kekal Bertenaga & Sihat untuk Bakal Jemaah Haji dan Umrah

suplemen-umrah-haji-kekal-bertenaga-ditanah-suci

Suplemen shaklee membantu untuk para bakal haji atau umrah untuk lebih bertenaga ini kerana, di sana kita memerlukan tenaga yang extra daripada biasa..maklumlahkan kena banyak berjalan, dengan cuaca yang berbeza dan suasana yang berbeza, Jadi dengan amalkan vitamin shaklee ini, sedikit sebanyak membantu kita dalam persediaan fizikal yang sihat untuk melakukan ibadah. Apa-apa pun atas izin Allah taala. Di sana Allah mempermudahkan segala urusan kita.

Apa Manfaat Vitamin Shaklee ini?

OSTEMATRIX/KALSIUM

1. Kalsium @ Ostematrix
- Kalsium penting sebab ibadah haji memerlukan kekuatan kaki. Jemaah akan banyak berjalan kan...jadi sedikit sebanyak akan terasa lenguh. Kita nak elak daripada berlakunya kejang atau cramp, oleh itu penggunaan ostematrix sangat membantu.

Ostematrix juga akan membantu jemaah untuk tidur yang lena dan mudah untuk bangun beribadah selepas tidur serta membantu bangun dengan penuh kesegaran.

NUTRIFERON

2.  Nutriferon- Nutriferon membantu untuk jemaah haji dan umrah untuk mempertingkatkan antibodi sedia ada.

Maklumlah jemaah akan berada dan di kelilingi oleh pelbagai bangsa dari pelbagai negara, jadi di sini, perisai badan jemaah perlu kuat untuk elak dari mudah mendapat jangkitan virus.

Bila kita boost sistem imun kita, badan lebih kuat untuk melawan penyakit.

B COMPLEX

3. B Complex - Jemaah haji atau umrah memerlukan banyak tenaga untuk berjaga demi menunaikan ibadah. Jadi bagi nak elak kurang tenaga, B complex membantu tubuh untuk menjana tenaga.

Yang penting makan secukupnya. Walaupun kurang tidur, insyaaAllah masih rasa kuat. B complex juga membantu para jemaah untuk memberi tenaga dan elak stress.

Sekali lagi yati ucapkan TAHNIAH kepada anda yang akan menunaikan ibadat di tanah suci nanti. Semoga segala ibadat di terima Allah Taala dan dipermudahkan segala urusan di sana.

Dapatkan suplemen Shaklee untuk anda melakukan ibadat dengan sempurna Insyaallah.

Tuan Puan boleh membuat pembelian vitamin Haji & Umrah dengan klik gambar eSell di bawah. Selepas membuat pembayaran,pihak shaklee akan uruskan urusan pengeposan kepada tuan dan puan.Yati akan hubungi pihak tuan puan untuk cara makan vitamin dengan betul.





Atau boleh hubungi yati di talian 013 222 1663.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

1 comment:


  1. Suplemen shaklee membantu untuk para bakal haji atau umrah untuk lebih bertenaga ini kerana, di sana kita memerlukan tenaga yang extra daripada biasa..maklumlahkan kena banyak berjalan, dengan cuaca yang berbeza dan suasana yang berbeza, Jadi dengan amalkan vitamin shaklee ini, sedikit sebanyak membantu kita dalam persediaan fizikal yang sihat untuk melakukan ibadah. Apa-apa pun atas izin Allah taala. Di sana Allah mempermudahkan segala urusan kita.

    ReplyDelete