Friday 20 June 2014

Pelihara Jantung Anda dengan CoQHealth Shaklee

Tahukah Anda?
Setiap hari jantung berdenyut kira-kira 100,000 kali, untuk mengepam dan mengalirkan 7000 liter darah ke seluruh badan. Walaupun saiz jantung hanya sebesar penumbuk, ia mempunyai tugasan yang cukup besar dalam memastikan pengaliran darah sepanjang 96,000km salur darah yang diperlukan oleh setiap organ dan tisu anda.

Sebagai otot yang kuat bekerja dalam tubuh dan juga merupakan pusat kawalan utama sistem peredaran darah, jantung semestinya memerlukan sejumlah tenaga yang banyak dan nutrien yang cukup untuk berfungsi dengan baik dan sempurna.

Hebatkan ciptaan Allah taala...Allahuakbar..Jadi jagalah jantung anda dengan baik.

Info CoQhealth dalam Melindungi Jantung

-CoQ10 merupakan zat makanan larut lemak yang ditemui dalam setiap sel untuk fungsi asas tubuh, dan didapati ia banyak terdapat di dalam organ yang bekerja lebih keras seperti jantung.

-CoQHealth Plus mengandungi CoQ10, vitamin E, dan Ekstrak Teh Hijau untuk menyokong kesihatan arteri dan memperbaiki aliran darah dalam badan.

-Dengan aliran darah yang sihat di dalam tubuh, jantung akan berfungsi dengan lebih sihat dan Kulit Menjadi Lebih Muda.

-Jangan lupa mengambil CoQHealth Plus sebelum anda melangkah keluar rumah kerana ia bertindak sebagai 'Pelindung Matahari Semulajadi di dalam badan' yang dapat melindungi kulit anda dari hujung rambut hingga hujung kaki terhadap cahaya UV yang menyebabkan kerosakan dan penuaan.

Sayangi Jantung Anda, Cegah sebelum PARAH...



Info Menarik tentang CoQHealth yang anda perlu tahu.Klik SINI

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment