Saturday 28 June 2014

Selamat Datang Ramadhan Al Mubarak

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan....Alhamdulillah...esok semua umat islam akan menjalani ibadat puasa...syukur kepada ALLAH taala kerana masih di berikan peluang untuk merasa nikmat bulan Ramadhan..

Semoga diberikan kesempatan untuk menjalani ibadat puasa sepanjang Ramadhan dan semoga Ramadhan kali ini akan lebih bermakna dari sebelum ni.

Seperti yang sedia maklum, Ramadhan bukan sekadar menahan lapar-dahaga serta perkara yang membatalkannya tetapi lebih daripada itu. Ianya adalah bulan ibadah, bulan kebajikan dan bulan keberkatan yang berganda-ganda melebihi bulan-bulan lain.


Niat Puasa Ramadhan

Ya Allah, kurniakanlah kami kekuatan, kesungguhan dan keikhlasan dalam beribadah kepadaMu. Permudahkanlah kami dalam setiap urusan harian kami.

Ya Allah, anugerahkanlah kami puasa yang terbaik serta amal kebaikan yang terbaik. Jadikanlah kami hambaMu yang terbaik di sepanjang Ramadhan tahun ini. Dan jadikanlah Ramadhan kali ini yang terbaik buat kami. Aamiin.....


Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-
FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment