Monday 29 July 2013

Produk Terbaru Shaklee; CoQHealth™ Plus Bagus Untuk Jantung

Assalamualaikum semua...macam mana keadaan hari ini?harap semuanya sihat dan dapat menjalani ibadah puasa dengan sebaik yang mungkin. HAri ini yati nk share tentang produk baru dari Shaklee...produk ni baru dikeluarkan pada tahun ini 2013.

Tadaaaaaaaaaaaaa...ini lah dia vitamin yang akan saya kongsikan hari ini...nama dia CoQHealth Plus.Ok, jom kita berkenalan dgn lebih lanjut lagi dgn vitamin baru ini.
CoQHealth Plus

Apakah CoQHealth Plus?

CoQHealth Plus ini ialah supplemen yang mengandungi campuran proprietari bagi 28mg Co Enzim Q10 , Vitamin E serta ekstrak teh hijau. Setiap botol mengandungi 30 kapsul lembut CoQ Health Plus.
Bahan utama dalam supplemen ini ialah Co Enzim Q10 .

Apakah Co Enzim Q 10?

Ia adalah nutrisi larut lemak yang ditemui secara semulajadi dalam setiap sel tubuh kita untuk fungsi sel yang baik. Terutama pada organ-organ yang bekerja keras seperti jantung, hati, pangkreas,buah pinggang,tulang dan otot. Coenzyme Q10 bertindak umpama spark plug bagi sel bagi menukarkan makanan kepada tenaga untuk fungsi sel. Sel tubuh kita membakar gula dan lemak dari makanan kita, dan CoQ10 ni diperlukan dalam proses ini. Proses penghasilan tenaga inilah yang membolehkan jantung berdegup dan organ lain berfungsi.

Tanpa Coenzyme Q10, sel-sel kita tidak dapat menghasilkan tenaga untuk pertumbuhan sel yang baru serta mengekalkan fungsi organ-organ penting. Tubuh kita menghasilkan CoQ10 sendiri, tapi penghasilannya makin menurun bila kita makin meningkat usia. Samalah seperti kolagen dan sebagainya.

Faktor luar seperti diet yang tak seimbang, pendedahan terhadap redikal bebas dan penggunaan ubat-ubatan juga mengurangkan COQ10 dalam tubuh. CoQ10 membantu mengukuhkan otot-otot jantung, menyokong keupayaannya mengepam darah sekaligus memperbaiki aliran darah.

Ia juga bertindak sebagai antioksidan yang menghalang dari sel-sel kita termusnah disebabkan oleh molekul berbahaya.

Sejenis bahan UBIQUINOL menghalang pengoksidaan lipid dalam membran seterusnya mengurangkan low density lipoprotein (LDL).Ini dapat mengekalkan salur darah dalam keadaan yang bagus untuk pengaliran darah yang baik.

Info tentang COQ Health:

♥ Mengandungi Koenzim Q10 yg penting utk sel tubuh bagi menghasilkan tenaga sendiri untuk kekal berfungsi
♥ Mengandungi kesemua proprieteri semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan estrak teh hijau
♥ Mengelakkan penyakit kardiovaskular termasuk arteri tersumbat
♥ Digunakan untuk merawat penyakit kanser seperti kanser payudara dann membantu pesakit yg menerima rawatan kemoterapi
♥ Membantu meningkatankan penghasilan insulin yang membantu pesakit diabetis
♥ Merawat masalah penyakit gusi
♥ Membantu merawat pesakit Parkinson
♥ Membantu meningkatkan tahap kesuburan dan jumlah sperma

Kelebihan Shaklee????

Keistimewaan Supplemen CoQ Health Plus Shaklee ialah ianya :
- Mengandungi campuran Co Enzim Q10 , Vitamin E dan Ekstrak Teh Hijau.
Campuran ini meningkatkan lagi keberkesanannya dalam mengoksidakan kolesterol LDL.
- Ianya semulajadi dan tiada bahan sintetik.



Pengambilan CoQ10 adalah sebagai langkah berjaga-jaga ditambah penyakit jantung adalah pembunuh senyap no 1 dunia. pengambilan sebiji sehari adalah sangat disarankan untuk kita dalam menjaga kesihatan jantung.

Dapatkan produk ini untuk dihadiahkan kepada ibu bapa kita malah untuk diri sendiri juga. Mencegah lebih rendah kosnya daripada merawat.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment