Monday 24 June 2013

Testimoni Vivix Shaklee

Memandangkan anda dah tahu apa itu vivix, apa isi kandungannya, apa manfaatnya..so kali ini saya nak share beberapa testimoni pengguna vivix shaklee..

Testimoni 1

-3 tahun menghidap heart attack, after consume Omega & Vivix selama 3 bulan, sudah pulih sepenuhnya dari heart attack.

























Testimoni 2

"Wife saya ada darah tinggi yg kronik..sejak consume vivix..alhamdulillah dia dah x rasa pening lagi sekrang..kalau naik tangga pun dh x mengah mcm dulu "


Testimoni 3


Testimoni 4


Testimoni 5


Testimoni 6


Testimoni 7

Testimoni 8


Jatuh cinta dengan Vivix Shaklee.Klik SINI

Alhamdulillah....sesungguhnya kita hanya mampu berusaha...sekurang2nya kita bukan hanya menyerah kan..belum cuba belum tahu. Saya sendiri pun dh beli untuk abah d kampung..alhamdulillah feedback yang abah bagi amat memuaskan setakat ni...abah saya baru habis satu botol..insyaallah akan usaha untuk bagi abah teruskan makan vivix.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment