Monday, 13 November 2017

VITAMIN SHAKLEE;TESTIMONI BERPANTANG IBU KEMBALI SIHAT DAN CANTIK DENGAN CEPAT

Indahnya waktu berpantang jika semuanya dalam keadaan terurus, setiap pagi ada mak cik datang berurut dan bertungku, setiap hari mandi dengan air rebusan serai wangi, perut pula dipakaikan bekung supaya cepat kempis dan perut tak masuk angin..makan pula terhidang...indah bukan?

Tapi tak semua orang menerima nasib yang indah seperti yang digambarkan di atas..tak kira apa jua keadaan yang ibu2 perlu lalui,bertenanglah,syukurlah di atas anugerah si kecil oleh Allah taala.
Artikel kali ini, saya nak kongsikan beberapa testimoni indahnya berpantang dengan vitamin shaklee. Pengalaman saya sendiri pun cukup indah (Baca sini). Semoga dengan perkongsian ini dapat membantu ibu2 yang tengah mencari vitamin atau suplimen untuk diamalkan sewaktu berpantang nanti.

TESTIMONI 1
Seronok si suami bagi feedback untuk isterinya yang bersalin ceaser amalkan set berpantang shaklee

TESTIMONI 2

"berpantang dgn set shaklee..sgt2 membantu..luka luar cpt kering..cpt sembuh..walaupun mula2 sakit sikit2 tp berkat amalkan dgn konsisten skrng byk perbezaan..bdn segar..tak letih..sentiasa rasa kenyang..pergi klink pun org akn tegur kenapa jln laju sgt..tak nmpk mcm org bersalin operation pun.. syukur sgt2 kali ni luka cepat sembuh..berbanding anak yg no 1 dan 2 dulu..susu pun sangat meriah..thanks shaklee kerana membuat saya rasa segar bugar..tak letih..bertenaga spnjng hari..rasa rugi lambat tahu pasal shaklee.."
.


TESTIMONI 3

"Set pantang ni bukan je bagi luka bersalin saya cepat baik, tapi memberikan tenaga berpanjangan"
-Pn Asilah Azmi




Alhamdulillah..seronokkan baca pengalaman ibu2 berpantang dengan vitamin Shaklee ni. Waktu berpantanglah nak manjakan diri lebih sikit berbanding waktu biasakan..nak baik pulih badan kita yang dah banyak tenaga dan nutrisi kita habiskan , bayi ambil dari badan ibu..jadi waktu berpantang ni gunalah sebaik2nya supaya badan kita kembali sihat dan cantik untuk berpuluh-puluh tahun akan datang.Jangan kata 2 orang anak,10 pun boleh jika dah rezeki kan....hehehehe.

JOM IBU-IBU, DAPATKAN VITAMIN BERPANTANG SHAKLEE SEKARANG,HUBUNGI YATI DAN DAPATKAN JADUAL MAKAN VITAMIN DENGAN BETUL KHAS UNTUK PELANGGAN YATI SAHAJA.


KEISTIMEWAAN SET BERPANTANG SHAKLEE.KLIK SINI

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment