Saturday 10 February 2018

Berjaya Turunkan Berat Badan Dan Kulit Bertambah Cantik Dengan Vitamin Shaklee

Akhirnya,kesetiaan yati dengan vitamin shaklee memberikan hasil yang berbaloi-baloi.

Up & Down..

Berisi..kurus..kurus..berisi..itulah up n down yati sendiri.Tahun 2015 merupakan tahun paling bahagia..sebab tu kilo banyak Up tu...hehehe.Berat badan naik mendadak tahun 2015 ni.

Lepastu yati berjaya turunkan balik tahun 2017.Walaupun yati ni Pengedar Shaklee kadang2 ada jugak yang tak konsisten dalam makan vitamin ni.So bila rasa baju ketat..cincin pun tak berpusing,yati akan gigih dan konsisten vitamin..

Sebab itulah yati memang setia pada yang satu..berkali-kali jatuh cinta.

Antara vitamin yang diamalkan

1.Vitamin C
2.B complex
3.Alfalfa
4.Lecithin
5.GLA Complex
6.ESP
7.Ostematrix


Memang yati perasan, bila konsisten betul-betul vitamin ni,makan ikut jadual yang betul..berat badan yati pun terkawal,sebab yati ni memang jenis makan nasi pagi petang siang malam.Cumanya kalau kita nak kurus,kena disiplin diri dan makan pun kena kawal juga ya.Bukan bergantung sepenuhnya kepada vitamin.


Bukan sahaja berat badan terkawal,tapi banyak lagi effect dari konsisten vitamin Shaklee ni.Kulit juga bertambah sihat dan cantik...yalah kita ni semakin hari semakin berusia,so nak tak nak memang kena topup nutrien zat dalam badan dengan vitamin juga kan..contohnya badan kita perlukan vitamin C,tapi badan kita tak dapat hasilkan vitamin C dengan sendiri.Semakin berusia semakin banyak kekurangan vitamin dalam badan kita.

Vitamin yang yati makan tu bukan ambik sekaligus ni ya...cara pengambilan vitamin yang betul nanti yati akan bagi exclusive untuk pelanggan yati tercinta...

Berminat dengan vitamin Shaklee?Anda boleh buat pembelian sendiri dengan klik gambar esell di bawah :




Atau boleh hubungi yati di talian 013 222 1663.

Berminat dengan 5 Petua Mudah Untuk Kekal Awet Muda Dengan Berkesan?Klik sini.


Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment