Monday 5 September 2016

SELESAIKAN MASALAH KULIT KUSAM SECARA SEMULAJADI

Anda mengalami masalah kulit kusam tak bermaya? Sekarang ni ada macam-macam produk di pasaran untuk kecantikan...tapi pastikah kita produk yang digunakan itu betul2 selamat dan tidak memudaratkan kita pada masa akan datang....ingat jangat sebab nak cantik, kita merana sepanjang hayat.

Pastikan produk yang anda gunakan betul2 selamat dan berkesan untuk anda pada masa sekarang dan juga selama2nya.

Tahukah anda produk Shaklee sebelum dipasarkan telah melalui pelbagai ujikaji dan kajian oleh pakar saintis? Syarat utama syarikat Shaklee adalah memastikan setiap produk yang dikeluarkan betul2 Selamat bukan sahaja kepada pengguna tetapi juga untuk alam sekitar, Berkesan dan yang ini memang pakar2 saintis menggunakan bahan2 yang betul2 berkualiti dan memberi manfaat kepada badan pengguna.

Berbalik kepada tajuk asal Kulit Kusam...kepada yang mengalami masalah kulit kusam...anda jangan risau...ada berita baik untuk anda semua.. rahsianya ialah...amalkan set Optimum Kulit Cantik Gojes Menawan Shaklee yang terdiri daripada ESP, Vitamin C, Vitamin E, Vivix Shaklee & Collagen Shaklee.

Yang lagi best...bulan ni ada Promo ESp & Vitamin C...berbaloi2 orang kata. Tak nak cakap panjang...biar gambar dan testimoni yang berbicara..




Testimoni 1:"dah ambik Vitamin C ni..kulit muka makin cerah..jadi cerah sebab jeragat berkurangan.Alhamdulillah sekarang muka dah bersih.Lingkaran panda keliling mata pun berkurangan...suka..sukaa"

Testimoni 2: "2 hari lepastumbuh jeragat besar kat dagu..tapi harini baru saya perasan dia dah surut, xde tinggal parut, pegang kulit pun rasa best je, baru konsisten makan Vit C"

Testimoni 3: " Terbaik Sr Vitamin C..berapa bulan nie makan kulit makin cerah..parut jerawat pun cepat hilang.Kalau rasa nak selsema telan 2biji terus mmg tak jadi selsema."





Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment