Wednesday 2 April 2014

April 2014; Ostematrix atau Kalsium Shaklee Promo Buy 6 FREE 1

Selamat tinggal bulan mac, dan selamat datang April. Sekejap je masa berlalu.pejam celik, pejam celik lagi beberapa bulan kita nak masuk bulan Ramadhan...
Entry kali ini, yati nak war-warkan bahawa bulan April adalah bulan Ostematrix Shaklee..atau lebih di kenali sebagai kalsium. Ostematrix ni antara vitamin yang wajib yati telan sebelum masuk tidur. Kiranya vitamin kegemaran yati gak ni...(semua vitamin shaklee kegemaranku..>_< )


Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Ostematrix Shkalee Bukan Sekadar Kalsium
  • 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi.
  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
  • 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium
Harga 1 botol adalah RM61 mengandungi 120 biji. Untuk dapatkan harga ahli, boleh register untuk jadi ahli. Nak makan sendiri boleh nak bisnes pun boleh.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment