Monday 17 December 2018

Rahsia Untuk Dapatkan Kulit Cantik Seperti Artis Korea

Kulit cantik persis orang korea menjadi idaman setiap lelaki dan wanita. Sebenarnya kulit kita orang Asia ni  pun dah cantik,tapi biasalah nak lagi cantik kan. Artikel kali ini,sangat sesuai untuk anda yang ada masalah kulit muka seperti,jerawat,jeragat,kulit kusam,tona kulit yang tidak sekata dan apa jua masalah kulityang anda sedang alami sekarang.

Youth_bagi_kulit_Cantik


Jadi harini saya kongsikan bagaimana impian untuk dapatkan kulit cantik seperti artis kpop menjadi realiti oleh kita rakyat Malaysia tanpa perlu melakukan pembedahan atau suntikan yang memberikan kesan buruk pada masa hadapan.

PENJAGAAN KULIT DENGAN YOUTH SKINCARE,KEKAL MUDA JELITA

Produk penjagaan kulit yang direka untuk memastikan dunia memandang anda semuda anda melihat diri anda dan secantik anda bayangkan diri anda.



Produk SHAKLEE YOUTH SKIN CARE ini adalah Rangkaian Penjagaan Kulit Muka / Skin Care Shaklee yang 100% semulajadi (natural) dan DIJAMIN BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon, mercury.


Apa yang best dengan skin care youth shaklee ni?
  • Dibangunkan secara klinikal oleh pakar-pakar kulit bertaraf antarabangsa selepas 8 tahun kajian.
  • Indeks Usia Kulit memberikan cara berasaskan fakta dan klinikal untuk membuktikan kesan YOUTH™ terhadap penampilan dan usia kulit. Keputusannya adalah luar biasa.2/3 daripada wanita telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad lebih muda dengan YOUTH.
  • 100% para wanita mempunyai kulit yang kelihatan lebih muda, dengan penambahbaikan hanya dalam 7 hari, dan dengan penggunaan yang berterusan, 2/3 telah mengubah usia kulit mereka kepada sedekad yang lebih muda.

TESTIMONI SENDIRI MENGGUNAKAN YOUTH SKINCARE SHAKLEE SELAMA 7 BULAN


SAMA TAPI CARA BERBEZA

Tempat yang sama,tuan yang sama,masa yang sama,pencahayaan yang sama..Tapi yang tak samanya ialah setting kamera hp yang berbeza.

Semua gambar selfie saya memang tak pernah guna setting beauty ke,setting pro ke setting smart ke.Semuanya setting biasa dan tiada filter.

Tapi kali ini saya gunakan setting pro untuk menjadikan kulit muka licin yang amat,filter bagi nampak muka flawless..tapi tahi lalat tu dia tak dapat filter sekali kan?hahaha

Ada nampak perbezaan?Sebelah kiri setting pro dan sebelah kanan setting biasa.Mestilah berbezakan.Gambar sebelah kanan yang original tu,dah 7 bulan saya konsisten dengan skincare Youth Shaklee.

Sangat puas hati,dah la tahan lama dan sangat-sangat membantu masalah kulit muka tak sekata dan masalah jeragat sebelum ini. Saya tak pernah pakai pendosen..sapu bedak compact je lepas pakai moisturizer youth.

Kesannya, kulit muka bebas jerawat,jeragat semakin pudar, malah tiada jeragat baru yang keluar dan kulit makin licin.

Selalunya,bila COD vitamin, mesti customer saya akan tanya.."kak yati pakai apa,kulit cantik?".Dengan youth,anda kena bersedia untuk terima pujian seperti itu.Suka kan?Kalau customer saya cakap tipu..tipulah saya.hehehe

Saya kongsikan gambar dekat tanpa pakai foundation atau pakai bedak tebal-tebal dan tak perlu nak setting kamera bagi nampak beauty.Keyakinan pun semakin bertambah.Suka lah..



Apa yang saya nak kongsikan lagi ada yang lagi best iaitu, bermula 15hb December 2018 sehingga 28 Februari 2019, Youth Startet Set ada diskaun 10%. Sangat-sangat jimat dan bukan itu sahaja, dengan pembelian set starter Youth melayakkan anda untuk dapat percuma keahlian,percuma penghantaran,cash bonus dan free gift cermin ajaib.


Promosi_Youth_Shaklee_Awet_muda


Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya 013 222 1663 yati atau klik sahaja icon dibawah untuk pembelian terus secara online.


Order_Online_youth_shaklee


Anda inginkan HARGA MURAH dan PENJIMATAN sehingga 15 % ke 20% barangan shaklee?Daftar diri anda sebagai ahli shaklee untuk makan sendiri dengan yati sekarang.Penjimatan berganda akan anda peroleh! 

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-
FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

1 comment: