Wednesday 3 October 2018

PROMOSI OKTOBER 2018 VITAMIN C SHAKLEE

Berita baik untuk anda yang nak kulit cantik bebas jerawat.Bulan ni ada promosi vitamin C shaklee yang sememangnya ramai peminat.Vitamin C ni sememangnya vitamin yang mesti kita makan setiap hari jika nak maintain kulit cantik dan awet muda.Nak tak?



Dengan setiap pembelian 3 botol Vitamin C,anda akan dapat 5% diskaun,wow..boleh la jimat bulan ni kan.Ajak kawan,adik beradik,mak ayah untuk kongsi beli sama-sama.Tapi kalau saya,dapat 3 botol nak buat stock sendiri sebab vitamin c ni memang feveret vitamin saya.Expired date lambat lagi tau,12 Jan 2020.Letak dalam peti ais,memang bertahun-tahun lamanya dapat tahan.

Apa yang Best dengan Vitamin C Shaklee ni?

1. Vitamin C Shaklee didatangkan dalam bentuk sustained release iaitu dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan (1tablet selama 5 jam) untuk membolehkan vitamin c sentiasa berada dalam badan kita. Memandangkan vitamin c adalah mudah musnah dan tidak dapat disimpan lama dalam badan, maka teknologi sustained release adalah sangat diperlukan.Jadinya ,tiada pembaziran vitamin c keluar melalui air kecil.

2. Satu tablet vitamin C Shaklee adalah bersamaan dengan 7 setengah biji oren. Di mana ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam untuk satu tablet.Mampukah kita nak makan 7 biji oren setiap hari?hehe..

3. Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan 120mg bioflavonoid sitrus iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik.

4. VItamin c shaklee 1 botol ada 180 biji. 1 biji vitamin c shaklee hanyalah Rm 0.54 sen sahaja,dan 1 botol tahan sehingga 4 bulan...Allah mana nak cari vitamin c yang sangat-sangat berkualiti dan jimat berbaloi-baloi macam ni?

5. Sustained Release Vita-C PlusTM adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif seperti gastrik.




Manfaat Sustained Release Vitamin C Plus

1. Vitamin C Menggalakkan Kesihatan Rambut

Vitamin C adalah salah satu nutrien yang paling berkesan untuk membantu mengembangkan dan menguatkan rambut. Vitamin C adalah nutrien penting untuk rambut yang rosak dan dalam rawatan dan pencegahan pelbagai penyakit rambut, yang boleh merosakkan folikel rambut dan menghasilkan pertumbuhan normal rambut. Diet yang mengandungi tahap-tahap signifikan Vitamin C boleh membantu untuk memerangi alopecia, dan kebotakan.

2. Ia Membuatkan Kita Kelihatan (Dan Rasa) Lebih Bertenaga Dalam diet kita

vitamin C memainkan peranan penting dalam penyerapan zat besi dan zat besi menyumbang kepada kecantikan secara keseluruhan.Apabila badan kita kekurangn zat besi,ia boleh menyebabkan anemia dan keletihan serta lemah badan. Vitamin C membantu dalam pengeluaran dopamin di dalam sistem saraf dan menyokong fungsi adrenal untuk meningkat tenaga metabolik.

3. Vitamin C Menggalakkan Pertumbuhan Kuku.

Vitamin C membantu mengekalkan integriti kuku kita dengan mengukuhkan kulit kita, tisu penghubung, tulang, dan dinding saluran darah.




4. Vitamin C Melambatkan tanda Penuaan.AWET MUDA

Satu kajian 2007 yang diterbitkan dalam American Journal of Clinical Nutrition mendapati bahawa wanita pertengahan umur yang mengamalkan lebih banyak vitamin C mengalami kurang kedutan dan kurang kekeringan kulit. Pakar mencadangkan bahawa vitamin C mungkin melambatkan tanda-tanda penuaan akibat kerosakan radikal bebas. Radikal bebas adalah molekul tidak stabil yang merosakkan kolagen dan menyebabkan kekeringan kulit, garis-garis halus dan kedutan. Penyelidikan baru menunjukkan bahawa asid askorbik 2-fosfat, yg dihasilkan oleh vitamin C, bukan sahaja meneutralkan radikal bebas, tetapi juga menghalang kerosakan DNA.

5. Vitamin C menyembuhkan Luka dan Parut.

Tubuh menggunakan Vitamin C untuk menggantikan kerosakan tisu yang membantu untuk menyembuhkan luka dalam kadar yang lebih cepat. Luka-luka yang lambat sembuh menunjukkan kekurangan vitamin C. Vitamin C meningkatkan keanjalan kulit dan membantu tisu parut dan ligamen untuk pulih lebih cepat.


6. Vitamin ini juga boleh mengurangkan paras "low-density lipoproteins" (LDL) atau kolestrol yang tidak baik , dan pada masa yang sama meningkatkan " high-density lipoproteins " (HDL) atau kolestrol yang baik , juga menurunkan tekanan darah tinggi dan membantu mencegah " atherosclerosis"

7.Kecantikan kulit.

Banyak kebaikan vitamin c dalam mengekalkan kulit yang cantik. Ia merangsang pengeluaran kolagen. Kolagen adalah sangat perlu kerana ia umpama gam yang mengikat sel-sel kulit kita untuk sentiasa tegang. Jika kehilangan kolagen, kulit akan nampak berkedut dan tidak tegang. Mengurangkan garis-garis halus yang tidak diingini. Memutihkan dan memulihkan keadaan kulit yang kusam.Serta membantu mempercepatkan jerawat kecut dan sekaligus mencegah jerawat daripada tumbuh.

8.Meningkatkan sistem imunisasi badan.

Bagi anda yang sering mengalami demam,selsema,batuk dan kerap kali diserang virus,pengambilan viamin C dalam diet seharian adalah sangat penting.


Bagi anda yang inginkan penjimatan dan merasai sendiri manfaat terbaik Vitamin C Shaklee ini, bertindaklah sekarang.Bijak berbelanja tau bulan ni.


Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya 013 222 1663 yati atau klik sahaja icon dibawah untuk pembelian terus secara online.


 Order Vitamin C terus Secara Online

 ATAU

Anda inginkan HARGA MURAH dan PENJIMATAN sehingga 15 % ke 20% barangan shaklee?Daftar diri anda sebagai ahli shaklee untuk makan sendiri dengan yati sekarang.Penjimatan berganda akan anda peroleh! 
Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663 ID No :909121

No comments:

Post a Comment