Saturday 29 December 2012

Langsing, rapi dan sihat dengan Set Shaklee Shape- Up

Kurus yang sihat dan selamat bersama set kurus Shaklee

Setiap wanita dan lelaki mengidamkan tubuh yang sihat, langsing dan rapi termasuk yati sendiri. Yati pasti masih ramai yg masih tercari-cari produk apa yg perlu di ambil untuk kekal kurus. Dengan set Shaklee Shape-up kita bukan sahaja kurus tetapi sentiasa selamat, berkesan dan kekal sihat bertenaga. Jom kita lihat macam mana produk2 Shaklee ini membantu dlm penurunan berat badan.


Proses 1- DETOX (Buang)

Langkah pertama untuk anda lakukan adalah dengan proses DETOX. Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Proses pembakaran lemak dan pelangsingan badan anda pun lebih mudah berlaku.


Proses ini dilakukan dengan Herb-Lax Shaklee atau Alfalfa Complex. Bagi yang mempunyai masalah pembuangan(sembelit) digalakkan menggunakan herb-lex. Jika ibu menyusu bolehla menggunakan Alfalfa Complex.

Jadi untuk Detox kita boleh menggunakan Herb-Lex atau Alfalfa mengikut keadaan anda.

Langkah 2- Lecithin/Omega Guard (Bakar)

Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Lecithin


Omega Guard juga membantu dalam proses pembakaran lemak dengan lebih cepat

berbanding lecithin. Omega-3 akan meningkatkan hormone Leptine yang mengawal selera makan = kurang makan dan sentiasa kenyang.

Sama ada menggunakan lecithin atau Omega Guard, ia bergantung kepada budget anda. Kedua2nya mempunyai fungsi yg sama yg bezanya lambat atau cepat. Seperti kita menggunakan kapal terbang atau kereta dimana tujuan destinasi adalah sama..tetapi kos dan masa yg diambil adalah berbeza.

Omega Guard

Langkah 3-Protein (Bina)

Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sebanyak 35%. Protein juga mengelakkan berlakunya diet yo-yo dan menghalang berat badan badan naik dengan mendadak.
Selepas kurus, badan akan mudah mengelebar/gelebeh, dengan pengambilan protein akan shapekan otot yang gelebar dan badan solid.

Untuk protein yg terbaik, kita boleh memilih sama ada ingin mengambil Cinch Shakes @ Soy Protien Isolate Powder (ESP) ia bergantung kepada keadaan seseorang dan budget anda.

  

                  



  
Cinch™ Shakes

Cinch Shakes

Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
•    Bebas Laktos
•    Rendah glisemik
•    Soya Bukan-GMO 

Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan. 
•    Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa 
      anda menurunkan berat badan
•    Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang 
      dan puas
•    Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan


-Soy Protein Isolate Powder (ESP)
Soy Protein Isolate Powder (ESP)


Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
• Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
• Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
• Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada
keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian
menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
• Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.



Gabungan ketiga-tiga produk ini sangat berkesan untuk menurunkan berat badan.
Pengambilan makanan yang seimbang dan diet yang teratur sangat disarankan kerana itulah kunci utama untuk langsing. Anda juga disarankan mengambil 2-3 liter air setiap hari untuk memudahkan proses pelangsingan dan penyerapan vitamin yang diambil. Dan paling penting anda perlu mengambil supplement di atas dengan konsisten untuk result yang TERBAIK!

Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya 013 222 1663 yati atau klik sahaja icon dibawah untuk pembelian terus secara online.


 Order Vitamin Kurus

Anda inginkan HARGA MURAH dan PENJIMATAN sehingga 15 % ke 20% barangan shaklee?Daftar diri anda sebagai ahli shaklee untuk makan sendiri dengan yati sekarang.Penjimatan berganda akan anda peroleh! 

Untuk keterangan lanjut boleh hubungi yati melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121



Shaklee Independent Distributor 
[ID No : 909121][013-2221663, haryati.yasim@gmail.com]


2 comments:

  1. salam... akk dh bli gla n alfalfa. tp yati tulis x blh mkn skali kn? jdi apa cara terbaik akk nk mkn kedua2nya. tq

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam..sorry yati baru perasan comment akak...Ok sebaik2nya Jarakkan pengambilan masa diantara Alfalfa dgn GLA. Contoh:3bj alfalfa selepas mkn pagi &3 bj alfalfa selepas makan tengah hari. GLA 1 biji sebelum tdo.Sebelum tu yati nk kena tahu juga GLA akak ambil untuk apa..sbb GLA ada cara mkn yg tersendiri untuk manfaat yang tertentu. Nak lebih lanjut akak wassap@sms yati di no 0132221663. Terima kasih

    ReplyDelete