Wednesday 11 June 2014

Tips Penting Makan Vitamin Shaklee Cara yang Betul Kesan Optimum

Sebelum anda consume sesuatu produk..tak kira lah apa2 pun jenis produk, ubat-ubatan ataupun suppliment, anda mestilah tahu tentang peraturan dan cara makan dengan betul. Jangan beli sesuatu produk dan main hentam kromo je pakai atau makan ya. Pastikan anda guna cara yang betul untuk mendapatkan keberkesanan yang optimum. 
Tips Penting Makan Vitamin Shaklee;Elakkan
1. Elakkan mengambil Vita Lea dan Osteomatrix serentak, kerana iron di dalam Vita Lea boleh mengganggu penyerapan Calcium di dalam Osteomatrix.
2 Jangan gunakan air panas untuk membancuh ESP sebab akan merosakkan kandungan protin.
3 Elakkan mengambil vitamin bersama nescafe dan tea, minuman mengandungi kafein, sekurang-kurangnya bagi jarak masa 1 jam antara keduanya, mengelak ganguan penyerapan vitamin.

Cara Makan Vitamin Shaklee dan Ubat-ubatan.
-Bagi individu yang sudah berpenyakit dan sedang memakan ubat-ubatan perubatan, juga jarakkan antara pengambilan vitamin dan ubat-ubatan dalam tempoh 30 minit.
-Jangan sekali-kali berhenti mengambil ubat-ubatan apabila anda mula mengambil suplimen, kecuali apabila doktor telah mengesahkan anda semakin pulih dan pengurangan ubat adalah atas arahan doktor anda, kerana mendapati anda semakin sihat.
Cara Makan Vitamin Shaklee dengan Betul.Klik SINI
Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-
FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment