Monday 9 June 2014

Pengedar Vitamin Shaklee Kemaman;Kepuasan Anda Keutamaan Saya

Kepada kawan-kawan yang tinggal di Kemaman, Dungun, Kuantan, Kota Bharu, Pasir Mas, senang cerita di Pantai Timur lah...anda semua boleh dapatkan vitamin Shaklee dengan yati ya...yang tinggal di luar Pantai Timur pun boleh jugak...yati pos pakai pos laju, skynet, Gdex cakap je nak pakai apa insyaallah bisa diurus..hehe.

Yati tinggal di kemaman Terengganu. Bila cuti panjang yati balik Pasir Mas Kelantan Kg yati.Mana nak tau kan..time anda semua nk shaklee yati ada di daerah anda. so apa lagi just inform je nk apa boleh la COD :-)

Nak jadi ahli Shaklee pun boleh tau, apa yang untung jadi ahli Shaklee ni?Ok meh nak cerita sikit..ahli shaklee ni bila kita dah jadi ahli keahliannya adalah semur hidup tanpa perlu renew...yati ulang..TANPA perlu RENEW....so just keluarkan RM65 (yuran keahlian) dan RM10 untuk postage shaklee pos starter kit kiranya Rm75 untuk seumur hidup. Di samping kita dapat beli harga ahli yang jauh lagi murah berbanding harga bukan ahli, kita dapat kumpul point..mana nak tau bulan tu kita beli banyak vitamin, beli untuk mak ayah, saudara mara, sepupu sepapat, kawan2 tup..tup cukup point untuk melayakkan kita dapat bonus next month...walaweh..kan untung tu..vitamin dapat makan, kesihatan pun dapat, duit bonus pun dapat..Alhamdulillah.



Nak tahu lagi tentang kelebihan jadi ahli Shaklee baca SINI.
Bagaimana cara daftar ahli Shaklee?Baca SINI.

Nak tanya lebih lanjut pasal vitamin shaklee ni..jangan segan jangan malu, sms/wahtsapp atau call je yati. 0132221663

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment