Wednesday 28 August 2013

Bagaimana Cara untuk Mendaftar Ahli Shaklee

"Saya sangat berminat dangan produk shaklee. Bolehkah saya ingin menjadi ahli shakle?Bagaimanakah caranya untuk mendaftar ahli?" Selalu je pesoalan ini di tanyakan kepada yati. Yati pun dulu macamtu juga. Bermula dengan pengambilan set hamil dan di teruskan dengan set berpantang..hampir setahun menjadi pengguna tegar shaklee, barulah yati memutuskan untuk menjadi ahli dan berbisness dalam shaklee. Kepada sesiapa yang nak mencari duit tambahan, boleh la cuba melibatkan diri dalam dunia shaklee..insyaallah anda pasti tidak akan menyesal.

Ok, berbalik kepada tajuk di atas, jom kita lihat bagaimana cara2 untuk mndaftar sebagai ahli shaklee.

1. Yuran Keahlian
Untuk mendaftar AHLI SHAKLEE, ada 2 pilihan yg disediakan untuk anda samada bayar yuran rm75(semenanjung) atau rm85 (sabah sarawak) termasuk pos atau pilihan kedua adalah dengan mendaftar secara FREE MEMBERSHIP. Pendaftaran adalah seumur hidup ya asalkankan dalam setahun tu anda membuat pembelian walaupun sebotol zink yang berharga RM33(ni harga biasa,harga ahli lg best tau)

a) Bayaran yuran RM75(sem) dan Rm85 (sbh srwk)
Pendafataran dengan yuran sebanyak RM75(sem) dan Rm85 (sbh srwk) ini boleh dilakukan bila anda nk jadi ahli shaklee tanpa membuat sebarang pembelian. Pendek kata hanya nak daftar sahaja. Andai kata anda nak terus buat pembelian contoh 1 tin ESP, anda sudah layak untuk dapat harga ahli dan penghantaran akan terus dilakukan oleh pihak SHAKLEE bersama dengan manual kit ( buku produk, senarai harga buku resit dan flyers)

b) Keahlian secara PERCUMA
Keahlian secara percuma boleh didapti sekiranya anda ingin mendafatar sekaligus nak beli barang dalam jumlah lebih kurang Rm650 atau bersamaan dengan 200 point. Contohnya anda nk beli set menyusu 3M dan kawan2 anda pun nk beli juga, sehingga total up cukup 200 point maka automatik anda layak ntuk dapat keahlian PERCUMA. Setiap produk mempunyai point yang tersendiri.


Starter Kit Shaklee

2. Maklumat yang diperlukan 

Nama:
IC:
Alamat Surat Menyurat:
No Tel:
Email:
Nama Suami:
IC suami:
No acc maybank (simpanan atau semasa)
Cawangan Maybank:
Shaklee hanya menggunakan acc maybank untuk urusan bayaran order dan pemberian bonus. Jika tiada acc maybank, anda masih boleh register dan boleh buka acc selepas itu seterusnya update kemudian dengan pihak Shaklee.

Lagi tentang kelebihan menjadi ahli shaklee.Klik SINI

Berminat?Untuk lebih details tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee, anda boleh hubungi yati atau email atau sms atau PM yati di talian berikut:-

FB : Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment