Tuesday 20 August 2013

Atasi Sakit Sendi dengan Shaklee

Mana-mana pesakit sakit sendi akan memberitahu anda bahawa sakit sendi adalah sesuatu yang bukan untuk diguraukan. Bengkak disebabkan sakit sendi boleh menjejaskan setiap aspek kehidupan hari ke hari dan pergerakan boleh dikurangkan serta menjadi pedih dan terseksa. Tidak kiralah apa yang menyebabkannya pada asalnya sama ada melalui salah satu daripada sakit sendi seperti Osteoartritis atau Rheumatoid arthritis, sakit sendi boleh menjadi semakin lebih teruk jika dibiarkan dan ada beberapa perkara yang boleh dilakukan untuk meringankan penderitaan.

Memperkenalkan AJHT (Advanced Joint Health Tablet) sebagai membantu dan mengatasi masalah sakit sendi anda dan juga bertindak untuk menyokong kesihatan sendi berpanjangan.



Jom kita kenal AJHT dengan lebih lanjut

Ekstrak Jagung Membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Glukosamina juga ditemui dalam tendon dan ligamen. Namun, semakin tubuh menua, jumlah glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh semakin merosot. Banyak kajian yang diterbitkan menunjukkan yang suplemen ekstrak jagung dapat menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksibel. Dan lagi, kajian bertahun-tahun juga mengesyorkan yang suplemen ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa panjang.

Manfaat Shaklee Advanced Joint Health ini ialah dalam 3 cara iaitu:

1. ANTI - RADANG SEMULAJADI
# Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya, Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2.Membekalkan LENDIR SENDI
# Bertindak sebagai kusyen ( (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.

3.Menguatkan STRUKTUR SENDI
# Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Kekalkan kesihatan sendi, yang aktif dan lasak terutama sekali gologan dewasa dan warga tua. Bagi jutaan orang yg mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar. Elakkan ketidakselesaan sendi menghalang anda daripada bergerak aktif dan melakukan perkara-perkara yang anda gemari. Pencegahan awal boleh menjadikan anda sihat pada masa akan datang. Sama ada anda penghidap sakit sendi atau pun tidak, adalah penting anda mendapatkan nutrisi sendi seiring dengan peningkatan usia.

Kenapa harus AJHT Shaklee?
Bebas Kondroitin
* TIDAK MENGANDUNGI kondroitin sulfat sebab ia tidak diserap dengan baik bila diambil secara oral
* Kajian terkini menunjukkan kondroitin sulfat mengganggu penyerapan glukosamina yang biasanya senang diserap

Perbezaan bahan-bahan yang tekandung di dalam AJHT dengan jenama lain yang terdapat dipasaran.
AJHT mengandungi bahan-bahan (dibawah),manakala kebanyakan jenama-jenama lain hanya bebas kondroitin sahaja..
~Extrak Boswellia
~Bebas Kondroitin
~Formula sayur-sayuran
~Vitamin C
~Zink,tembaga & mangan

Hadiahkan AJHT kepada kedua-dua ibu bapa anda yang tercinta ♥♥♥

Anda ada masalah Gout?Klik SINI untuk mengatasinya.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment