Tuesday 27 August 2013

Set KURUS BUDGET dengan Shaklee

Berat badan naik? Seluar 5 tahun lepas dah tak boleh pakai sebab tak muat?bila duduk aje..lemak berlapis2? Jika YA, apakah maksudnya?Maksudnya berat badan anda dah NAIK!!!yeay...syabas anda berjaya menaikkan berat badan..hehe. Oklah hari ini yati nak share pasal set budget shaklee...

Apa ada dengan set budget Shaklee ini?
Set budget shaklee terdiri daripada :-)
1.Lecithin (Bakar)
2.Alfalfa (Buang)
3.Omega Guard (Bakar)

Lecithin
-Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak-lemak.Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Alfalfa
-Bertindak sebagai detox semulajadi yang melawaskan sistem penghadaman dengan lembut. Menarik lemak yang teremulsi dari tindakan lecithin ke saluran najis. Proses membersihakn segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.
Omega Guard
-Omega 3 meningkatkan hormon Leptine yang mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lama. Membakar lemak jahat dan menurunkan paras kolestrol di samping meningkatkan memori dan perkembangan otak yang sihat.


Di samping pengambilan SET KURUS ini, ada juga beberapa perkara lain yang perlu anda ambil perhatian:
1. Pastikan anda amalkan diet yang seimbang ok. Jaga kalori intake dalam seharian..contohnya hanya ambil 1200-1500kcal je sehari.
2.Bersenam. At least 30 minit sehari, buat aktiviti yang ringan pun dah ok. Jalan 1000 langkah sehari pun dah cukup OK..atau naik tangga turun tangga.
3. Minum air masak 2-3 liter sehari
Nak tahu tip KURUS dengan betul dan BERKESAN? Klik SINI

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment