Saturday 24 September 2016

Merawat Ruam, Gatal-gatal & Masalah Kulit Bayi yang Sensetive

Assalamualaikum...dan salam sejahtera semua..terima kasih yati dahulukan kepada yang sudi baca artikal yati ni. Hari ni yati nak kongsikan kebaikan dan manfaat krim Herbal Blend Shaklee yang serbaguna ni.

Ruam atau gatal-gatal biasanya berlaku kerana iritasi pada kulit yang boleh disebabkan oleh pelbagai masalah. Ruam merupakan satu masalah kecil yang sebenarnya boleh dihindari dengan rawatan di rumah sahaja. Namun, dalam keadaan tertentu ruam turut memerlukan rawatan klinikal.


merawat-ruam-gatal-gatal-masalah-kulit-bayi

Ruam boleh berlaku di kalangan dewasa dan kanak-kanak disebabkan oleh sesuatu yang memberi iritasi kepada kulit. Ruam akan bermula dalam jangka masa 48 jam selepas terkena dengan alergen atau bahan penyebab (dermatitis). Dermatitis akan mengakibatkan kemerahan pada kulit atau ruam dengan tompokan merah. Ruam atau dermatitis yang lebih teruk menyebabkan masalah yang lebih buruk seperti bengkak, kemerahan dan luka.


krim-herbal-blend-merawat-ruam-gatal-gatal-bayi
 Krim Serbaguna Herbal Blend 

Testimoni Krim Herbal Blend

Bagi ibu2 yang sedang pening kepala memikirkan masalah ruam2 atau gatal si manja, anda tidak perlu risau lagi, sebab apa?sebabnya yati cadangkan gunalah krim herbal blend Shaklee. Krim ini SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN, jadi jika baby anda mempunyai kulit sensetive, tak perlu takut untuk mencuba krim herbal blend ni. Insyaallah dapat membantu masalah gatal-gatal, ruam merah pada si manja anda.

Herbal Blend® Multi-Purpose Cream
  • Krim yang melegakan dan diuji secara klinikal ini berkesan untuk melembutkan kulit anda, termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki
  • Dengan kesejukan mentol dan tidak melekit
  • Dirumus daripada ekstrak tulen herba semula jadi yang sungguh menyegarkan termasuk sej, horse chestnut, yarrow dan rosemary

Apa Fungsi Herbal Blend® Multi-Purpose Cream?


Melembutkan kulit / tumit kasar

Merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala

Menghilangkan luka dan merawat eczema

Melegakan gigitan serangga / nyamuk

Merawat kulit gatal

Menghilangkan parut jerawat / parut chicken pox

Losyen harian untuk kulit kering

Merawat kesan luka melecur

Melegakan badan / kepala ketika tidak sihat



Antara testimoni hebat krim herbal blend shaklee :-

TESTIMONI 1


testimoni-krim-helbal-blend-untuk-anak
Testimoni krim herbal blend


TESTIMONI 2
testimoni-krim-herbal-blend
Testimoni alergik cepat surut dengan Krim Herbal Blend


TESTIMONI 3


Herbal_Blend_Kulit_Sensetive

TESTIMONI 4



Best kan krim serbaguna Shaklee ni?Jangan biarkan masalah biasa ini menghantui bayi anda atau anda sendiri atau orang tersayang. Lagi best krim ni boleh digunakan dari baby sehingga ke semua peringkat umur. Harganya pun sangat-sangat lah berbaloi dan mampu milik. Hanya Rm 37.50 sahaja, tahan sehinggan berbulan-bulan lamanya. Bagi yati krim ni wajib ada setiap famly satu krim. 


Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya 013 222 1663 yati atau klik sahaja icon dibawah untuk pembelian terus secara online.


 Order Vitamin Sendiri

Anda inginkan HARGA MURAH dan PENJIMATAN sehingga 15 % ke 20% barangan shaklee?Daftar diri anda sebagai ahli shaklee untuk makan sendiri dengan yati sekarang.Penjimatan berganda akan anda peroleh!

Jemput dengar video untuk lebih jelas tentang krim semulajadi Herbal Blend Shaklee. Semoga dapat manfaat sepenuhnya.




Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment