Saturday 10 September 2016

KESAN BERPANTANG DENGAN VITAMIN KULIT LICIN DAN CANTIK

Alhamdulillah...syukur sangat..dari masa ke semasa ramai yang mendapat manfaat daripada mengamalkan vitamin Shaklee...Set berpantang Shaklee antara yang paling laris dan menjadi pilihan ibu semasa berpantang. Saya sendiri berpantang anak ke2 pun mengamalkan set lengkap berpantang shaklee (Vitalea, B complex, Vitamin C, Ostematrix, Omega Guard, ESP, Alfalfa)...Alhamdulillah sangat-sangat berpuas hati, badan tak de lemah dan muka tak pucat lepas bersalin, mungkin juga sebab saya amalkan set hamil Shaklee dari awal mengandung lagi.



Yang paling best....MASALAH SEMBELIT TAK ADE OK....syok sangat sebab ank sulung saya ada masalah dengan buang air besar ni. Badan pun cepat je turun..back to normal lemak2 cepat terbakar dengan bantuan Omega Guard & Alfalfa...susu badan Alhamdulillah cukup untuk baby handsem saya :-)

Set bersalin Shaklee ini terdiri dari vitamin dan mineral yang diperlukan oleh ibu baru bersalin untuk pemulihan dalaman dan luaran, tenaga serta emosi.

Apakah keistimewaan set bersalin Shaklee?

❤Boleh dambil seawal hari pertama bersalin
❤Sesuai untuk ibu yg bersalin secara normal atau pembedahan
❤Boleh terus diambil walaupun anak ada jaundis
❤Membantu memberikan tenaga sepanjang tempoh berpantang
❤Diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi yang sesuai untuk tubuh kita.
❤Sangat sesuai untuk penyusuan, membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu.
❤Mengelakkan meroyan atau stress
❤Mudah dan tiada kesan sampingan
❤Boleh dimakan sampai bila2, walaupun sudah habis pantang, tiada pembaziran.


Hari ni saya nak kongsikan kisah che wan kita yang telah merasa sendiri kesan vitamin Shaklee yang sanagt owsem ni...


3 tahun konsisten Set Cantik shaklee plus Set resdung wajah saya dah bebas jerawat! 

"Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni disebabkan kedegilan saya mencuba pelbagai produk muka dipasaran. Dan juga saya mengalami masalah resdung berserta alergik makanan laut. Start 2013, consume shaklee untuk berpantang dan milkbooster. Alhamdulillah, banyak perubahan yang sy nampak terutamanya bahagian kulit wajah. So, sy continue je makan shaklee sampai skrg. Saya takut nak cuba produk lain, shaklee je yang buatkan saya yakin!"

-Che wan 


TESTIMONI BERPANTANG KULIT CANTIK
LAGI KISAH BERPANTANG DENGAN VITAMIN SHAKLEE.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment