Monday 18 December 2017

Manfaat Vivix Shaklee yang Menjadi Pujaan Ramai Orang

Alhamdulillah, selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh pakar dan telah menjalani ujian klinikal ke atas ramuan utama, maka terhasilah Vivix Shaklee atau juga dikenali sebagai sirap merah. Sirap merah ni bukan sebarang sirap tau..satu sudu kecil sirap merah ni dah mampu menukarkan mimik muka masam kepada senyuman sampai ke telinga.Tak percaya?Cubalah baru tau.



Apa Sebenarnya Vivix Shaklee?

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi DIABETES, ARTHRITIS, GOUT, KANSER, KENCING MANIS (diabetes), STROK, SAKIT JANTUNG dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki dari peringkat Sel DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Vivix ni special,lain dari mana-mana supliment sebabnya dia merawat dari dalam repair sel DNA dalam badan kita.

Setiap hari sel DNA kita akan mengalami kerosakan (radikal bebas).Apabila sel DNA kita rosak..badan kita jadi lemah tak kuat nak lawan pelbagai penyakit..(salah satu faktor dapat macam2 penyakit sekarang)..

Tugas Vivix ni..nanti dia akan perbaiki sel DNA yang rosak,menghasilkan sel DNA yang sihat untuk badan dan melindungi Sel DNA daripada rosak.Kesimpulan,vivix ni untuk keseluruhan kesihatan merawat dari akar umbi.

MANFAAT UTAMA VIVIX

Kenapa Anda Perlu Minum Vivix Shaklee?

Vivix® mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

-Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalamai kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA set tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

-Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

-Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan (awet muda gitu).

Saya kongsikan beberapa Testimoni Vivix Shaklee yang memberikan kehidupan baru kepada pengamalnya. Alhamdulillah.


TESTIMONI 1 : 1 TAHUN HAMPIR 12K HABIS, 1 TAHUN 3 X MASUK HOSPITAL




TESTIMONI 2 : TAK JADI BIOPSI,KESIHATAN MAKIN PULIH




TESTIMONI 3 :"As the best of suppliment in controlling High BP"



Pernah dengar tak kata-kata "Sihat itu murah,Sakit itu mahal"?Ya betul..untuk kekalkan sihat ianya lebih murah berbanding usaha dan kos yang perlu dikeluarkan untuk merawat apabila sakit. Jadi, tak perlu tunggu sakit untuk kita amalkan Vivix ini. Tapi kalau dah sakit Vivix lebih lebih lagi diperlukan.

Berita baik, bulan Desember 2017 adalah bulan promosi Vivix Shaklee, jadi ia bertambah berbaloi-baloi untuk kita buat pelaburan demi sebuah kesihatan yang sangat berharga.

Promosi Meletop Desember 2017 Vivix Shaklee

  • 2 botol diskaun 5% (jimat Rm40 lebih kurang)
  • 6 botol vivix dapat PERCUMA 1 BOTOL lagi Vivix(Jimat Rm475)

Bukan sahaja jimat dalam pembelian..tapi ada lagi...dapat cash back lagi. Berapa cash back tu?Banyaak..untuk 6 botol dapat cash back Rm250.80..wowww...menarik kan?
.
Penjimatan ni BULAN INI SAHAJA tau. Beli Vivix dapat lagi .

  • FREE MEMBERSHIP
  • FREE POSTAGE
  • CASH BONUS

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
Sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment