Thursday 12 January 2017

PENGEDAR SHAKLEE PASIR MAS YANG TERBAIK

Assalamualaikum dan selamat hari yang indah...

Anda mencari pengedar Shaklee Pasir Mas yang aktif dan terbaik? Tahniah, anda membuat pilihan yang tepat dan betul. Anda boleh hubungi saya di talian 013 2221663 (yati), saya akan layan dengan semesra dan segera yang mungkin. Jangan segan,jangan malu,,,kita sembang2..bagitahu apa masalah dan saya akan cadangkan set vitamin Shaklee yang sesuai dengan anda.

Kebiasaannya yati akan jumpa pelanggan yati di depan Pantai Timur Pasir Mas, Stesen Bas Pasir Mas, Pasaraya Salamku Tendong, Petronas Pasir Pekan....yati akan set masa dan hantar ke tempat yang kita janjikan. Anda diluar kawasan yang yati sebutkan? Jangan risau, bagitahu je..insyallah yati akan usahakan...jika di luar kawsan yang tak tercapai untuk yati hantar...abang posmen ada untuk tolong hantarkan..:-)



Kalau Nak Jadi Ahli Shaklee Macam Mana?

Bolehkah jadi ahli? Ehhh..kenapa pula tak boleh?

Kalau jadi ahli, lebih jimat tau. Terus boleh dapat harga ahli.

Jika anda nak daftar untuk menjadi Ahli Shaklee. Anda boleh menggunakan number ID Shaklee saya (saya sebagai penaja)

Nama : Haryati Mat Yasim
NoID : 909121
NoHP : 013.222.1663


Atau boleh juga buat pembelian secara terus melalui online dengan klik gambar eSell di bawah.

 Order Vitamin Secara Teus

Selepas siap proses order yati akan hubungi anda untuk konsultasi secara exclusive cara makan vitamin dengan betul dan berkesan.






Langkah mudah order vitamin shaklee.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

8 comments:

  1. Terima kasih..hubungi kak yati untuk dapatkan vitamin Shaklee berkualiti tinggi. Pengedar Shaklee Pasir Mas

    ReplyDelete
  2. Anda mencari pengedar Shaklee Pasir Mas yang aktif dan terbaik? Tahniah, anda membuat pilihan yang tepat dan betul. Anda boleh hubungi saya di talian 013 2221663 (yati)

    ReplyDelete
  3. Dapatkan Vitamin Shaklee dengan saya Pengedar Shaklee Pasir Mas,Kota Bharu,Wakaf Bharu,Tanah Merah,Pasir Pekan, Rantau Panjang dengan hubungi 013 222 1663.

    ReplyDelete
  4. Dapatkan Vitamin Shaklee dengan saya Pengedar Shaklee Pasir Mas,Kota Bharu,Wakaf Bharu,Tanah Merah,Pasir Pekan, Rantau Panjang dengan hubungi 013 222 1663 yati.

    ReplyDelete
  5. Hubungi yati sekarang untuk stock vitamin shaklee anda.COD vitamin shaklee kawasan Pasir Mas,Kota Bharu,Wakaf Bharu,Pasir Pekan,Tendong,Bunut Susu,Tumpat,Rantau Panjang,Pasir Puteh,Tanah Merah,Kubang Kerian,Kok Lanas.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih kerana sentiasa support yati sebagai pengedar sah shaklee anda. Sekitar Pasir Mas, Kota Bharu,Wakaf Che Yeh, Tanah Merah, Kok Lanas boleh ejah untuk COD ya. Hubungi yati 013 222 1663

    ReplyDelete
  7. Dapatkan vitamin shaklee anda sekarang.Cod Pasir Mas,Kota Bharu

    ReplyDelete