Tuesday 11 October 2016

MASALAH JERAWAT HILANG DENGAN VITAMIN SHAKLEE

Bangun pagi, tengok cermin.....terus down kan sebab tengok bintik2 merah, benda2 asing yang kita tak suka ada kat muka kita..kita mesti akan risau dan rasa sedih bila tengok jerawat tak hilang2.

Hari ni yati nak kongsikan vitamin yang dapat membantu masalah jerawat semua..Jom kita tengok Vitamin untuk kulit cantik bebas Jerawat.

Testimoni Kulit Cantik Dengan Vitamin Shaklee


♥B-Complex:
Lengkap dengan 8 kumpulan B, vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik samada dari segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan (anti-stress) dan bina tenaga metabolisme.

♥Vitamin-C:
Selain dari sebagai sumber kolagen dan Antioksidan yang kuat, Vitamin C juga merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

♥Vitamin-E dengan Selenium:
Sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak yang juga sangat baik untuk kulit, di mana ia turut menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan keimunan.


Testimoni Kulit Cantik dengan Vitamin Shaklee

" Tawakkal try set kulit vitamin Shaklee (Vit C & Vit E)...

Bila dah try SUPERB...Jalan tar kat dahi tu dah beransur pulih dengan muka yang kelam2 mula menamppakan SINAR":-)


Kawan2 yang ada masalaj jerawat,kulit kusam...boleh amalkan Vit C,Vit E & ESP...lepastu konsisten...nantikan dia punya penangan

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment