Tuesday 8 July 2014

Vitamin Untuk Lelaki yang Hebat

Kepada kaum lelaki, anda juga bertuah sebenarnya, ini kerana Shaklee juga ada menyediakan set vitamin untuk kesihatan anda yang bergelar lelaki...sebenarnya vitamin shaklee sesuai untuk semua jantina sama ada lelaki mahupun perempuan. Cumanya, katakan anda seorang lelaki yang ingin mengambil supplement untuk menjaga kesihatan anda, so boleh ambil set vitamin lelaki ini sebagai menjaga kesihatan anda secara keseluruhan.

Set Kesihatan Lelaki Shaklee membantu membekalkan nutrisi terbaik untuk kesihatan lelaki terdiri daripada;
1.Vitamin E Complex
2.Omega Guard
3. Zink Complex
4.CoQhealth Plus


Kebaikan Set Kesihatan Lelaki :

[✔] Vitamin E - Merupakan salah satu anti-oksidan yang terbaik. Ianya melambatkan proses penuaan. Vitamin E boleh mengurangkan risiko sakit mata tertentu, sakit jantung, kanser dan Alzheimer. Kajian menunjukkan ia juga mampu mengurangkan kerosakan otot selepas bersenam. Vitamin E juga meningkatkan kesuburan lelaki di mana ia meningkatkan kualiti sperma.

[✔] Omega Guard - Bagus untuk melindungi jantung. Asid lemak Omega-3 membantu mengekalkan tekanan darah dan paras trigliserida yang rendah serta mengurangkan denyutan jantung yang terlalu laju. Omega-3 membantu mengurangkan risiko pembekuan dan arteri disekat dan melancarkan aliran darah dalam jantung. Kajian menunjukkan lelaki yang cukup Omega-3, mempunyai risiko yang rendah untuk menghidapi sakit jantung.

[✔] Zinc Complex - melindungi kesihatan prostat, memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zinc yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang bertenaga. 

[✔] CoQHealth Plus - CoQHealth Plus daripada Shaklee merupakan supplement yang kaya dengan kandungan Coenzyme Q10 (CoQ10) yang mempunyai banyak kebaikan dalam diri kita. CoQHealth Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan juga ekstrak Teh Hijau.
-Selain baik untuk jantung, ianya juga terbukti dalam satu kajian dapat membantu meningkatkan pergerakan sperma di kalangan lelaki. Ini sekaligus dapat meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan meningkatkan kebarangkalian isteri untuk hamil.

TESTIMONI KESUBURAN SHAKLEE BERJAYA HAMIL

Dapatkan Set Vitamin ini sekarang. Order Vitamin untuk Lelaki Hebat. Klik SINI.

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment