Sunday 9 March 2014

Masalah Kulit Berjerawat, Kering dan Kusam Atasi Dengan Segera

Wajah merupakan pandangan pertama yang dilihat oleh orang. Apabila kita menghadapi masalah jerawat, kulit kering dan kusam, sudah tentu sedikit sebanyak ia mengganggu keyakinan diri kita untuk bergaul dengan orang ramai.Keyakinan diri sedikit sebanyak akan down kan..

Jangan stress, setiap masalah mesti ada jalan penyelesaian. Oleh itu kepada anda yang meghadapi masalah ini, jangan sesekali berputus asa dan berdiam diri atau bersedih sorang diri sambil mengenang nasib dan menyalahkan takdir semata-mata.Allah taala tidak suka hambanya yang tidak berusaha dan hanya menyerah kepada nasib sahaja.





Jom kita pulihkan masalah kulit dari dalam dengan set kecantikan Shaklee. Terdapat beberapa pilihan gabungan vitamin untuk kulit bebas jerawat, glowing, licin dan gorgeous.

1. B Complex, ESP, GLA, Vita E , Vit C dan Collagen powder - memang SUPERB!!


2. ESP, Vita E & Collagen - Bagi mereka yang tidak mempunyai masalah jerawat (Sangat BAGUS untuk hilangkan parut), glowing, gebu, licin


3. ESP, GLA, Vita E dan Vit C - Set Optimum

4. B Complex, GLA, & Vit C - Set untuk mula-mula baru nak cuba dan ada masalah jerawat


5. B Complex, GLA & Vit C - Set asas


6. Collagen dan ESP -Set Asas untuk hilangkan parut, glowing dan awet muda





~ESP SOY PROTEIN ISOLATE
Mengandungi sumber protein lengkap untuk memperbaiki sel dan kulit dari dalam. Binaan asas badan kita adalah dari protein, maka protein yang lengkap dapat hasilkan kulit dan rambut yang sihat.

Kelebihan ESP Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri, Bantu hilangkan parut jerawat di muka, Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.Sebab tu ramai yang suka ESP sebab banyak manfaatnya.



~GLA COMPLEX
GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini AMAT BAGUS untuk SKIN TEXTURE, SKIN REPAIR dan buat SKIN GLOWING!!


~COLLAGEN POWDER
Ni memang hot item.. sana sini orang promo collagen. Kelebihan collagen Shaklee bermolekul ringan 1000dalton dan mudah diserap. Terbukti berkesan dalam lapan minggu.. nak gebu, nak anjal, nak tegang..Collagen terbaik!!


~VITA E COMPLEX
Vitamin E dengan grape seed extract!! Memang best sangat sebab grape seed extract sangat bagus untuk kulit dan sebagai antioksidan dan anti aging. Vitamin E Shaklee adalah asli dan ini boleh dilihat pada label botol yang tertulis d- alpha tocopherol. Apa bagusnya makan vitamin e? Vitamin E dikenali sebagai vitamin antioksidan. Ianya sangat bagus untuk melambatkan penuaan. Vitamin E bagus untuk jantung selain ia membantu menurunkan paras trigliceride. 

Bagi lelaki vitamin E bertindak sebagai ” tongkat ali” dan bagi pasangan yang dah berkahwin, vitamin E membantu atasi masalah kedinginan. Vitamin E bagus untuk mereka yang inginkan kulit yang bersih dan cantik. Namun pengambilan air secukupnya sangat membantu mendapatkan hasil yang diharapkan.




~VITAMIN C
Sebagai Antioksidan kuat yang melindungi kulit terhadap pengaruh negatif faktor luar seperti (pencemaran, matahari, cuaca, AC, asap rokok, dsb).

Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit (anti aging & anti wrinkle).

Vitamin C Shaklee adalah bersifat pelepasan masa. Ianya dirembeskan sedikit demi sedikit mengikut keperluan tubuh kita. Sebiji vitamin C Shaklee bersaman dengan 7 setengah biji oren. 

Vitamin C dan vitamin B adalah bersifat larut air. Ia mudah musnah apabila kita banyak minum air, apabila kita terdedah dengan matahari, stress, emosi yang tidak seimbang… Sebab itu mereka yang sering stress akan mudah jatuh sakit kerana vitamin B dan C mudah musnah.

Jika anda keliru yang mana satu yang sesuai untuk masalah anda...jangan risau. Hubungi yati, nanti yati akan cadangkan set mana yang perlu anda ambil dan mengikut budget anda. Insyaallah yati akan bagi yang terbaik untuk anda.




TESTIMONI CANTIK DENGAN VITAMIN SHAKLEE









Sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya 013 222 1663 yati atau klik sahaja icon esell dibawah untuk pembelian terus secara online.



ATAU

Anda inginkan HARGA MURAH dan PENJIMATAN sehingga 15 % ke 20% barangan shaklee?Daftar diri anda sebagai ahli shaklee untuk makan sendiri dengan yati sekarang.Penjimatan berganda akan anda peroleh! 

Lagi tips Kecantikan Luar & Dalam.Klik SINI

Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini boleh hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment