Tuesday 8 October 2013

Teruja dengan kolagen terbaik dari Shaklee

Buat pertama kalinya dalam hidup saya sepanjang 28 tahun saya minum kolagen...hehehe..mesti anda cakap saya kuno atau ketinggalan zaman kan?ha..tapi itulah hakikatnya. semalam sebelum tido saya ambik 1 sachet kolagen shaklee minum bersama dengan ESP. Pada awalnya mcam takut sikit nk minum, bukan apa saya takut rasanya tak sedap, tapi alhamdulillah bila minum tu xrasa pun yang ESP saya berubah rasa, so habis la 1 gelas esp bersama kiolagen.sedap...hehehe.

Kesan?oh kalau saya cakap kesan dia bila bangun pagi ni muka saya licin, tegang, putih gebu, anda percaya tak?tak percayakan?memang la tak betul..hehehe.tak kan la ambik 1 sachet dh nak rasa macam tu sekali...
Apa yang saya rasa?Rasa gembira, mood happy je..mungkin sebab semalm tido minum kolagen shaklee kan..kolagen terbaik tu.^_^

Sedikit perkongsian tentang kolagen hebat dari shaklee ini.

Fakta bukan Auta.

Kolagen Shaklee bermolekul sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

16 Fungsi Collagen Powder Shaklee

1. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
2. Mengecilkan liang-liang roma
3. Melembapkan kulit dan mengurangkan kekeringan kulit
4. Mencerahkan dan menjadikan kulit bersih tanpa jeragat dan pigmentasi
5. Mengembalikan keanjalan kulit
6. Meningkatkan kekuatan sesendi dan memudahkan pergerakan otot-otot
7. Meningkatkan fungsi organ-organ dalaman yang memerlukan Collagen
8. Menyokong kalsium dalam tubuh dan mengurangkan kesan sakit belakang dan sendi
9. Melembapkan rambut dan memelihara rambut dari bercabang
10. Menguatkan kuku dan menjadikan kuku sihat dan berwarna pink
11. Menegangkan kembali payudara dan punggung
12. Mengurangkan garis halus pada leher
14. Menguatkan gusi anda
15. Memelihara kornea mata anda daripada kering dan cepat letih
16. Menghilangkan lingkaran gelap bawah mata


Kesan Kekurangan Kolagen pada tubuh badan 

» Terdapat garis-garis kesan ketawa, kedutan, lingkaran hitam bawah mata .
» Kesan bengkak bawah mata .
» Penglihatan kabur.
» Gusi yang tidak sihat
» Rambut kering dan bercabang di hujung .
» Liang roma besar, pigmentasi, jeragat, kulit kering .
» Garis halus pada leher .
» Kulit hilang keanjalan, lebih kering .
» Kelihatan tua daripada umur sebenar.
» Organ dalaman tidak berfungsi dengan berkesan .
» Payudara dan punggung kelenturan .
» Kehilangan kalsium, sakit belakang, sakit sendi .
» Kulit senang pecah, pudar dan kekuningan .


Oklah cukp dulu untuk kali ini..nnt yati update lagi ya apa yg yati rasa setelah minum collagen shaklee ni.
Tunggguuuuuu!!!!!!!!!!!


Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim 
Fanpage:Haryati to U shoppe 
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

No comments:

Post a Comment