Monday 3 December 2018

Testimoni Tibi Beransur Pulih Dengan Vitamin Shaklee

Hari ni,yati nak kongsikan testimoni pesakit tibi yang beransur sembuh dengan Vitamin Tibi Shaklee.

"Baru sebulan,tapi makan ubat tibi baru 2 minggu"

Testimoni_berjaya_sembuh_dengan_Shaklee
Whatsapp dari En.Saza kepada Yati

Pada 23 August 2018 yati dapat wasap dari En.Saza yang bertanyakan vitamin tibi untuk isterinya Pn.Kamariah.
Macam biasa yati akan cadangkan vitamin tibi yang ramai customer yati ambil sebelumni.

"Penyakit TIBI boleh mengundang bahaya kepada pesakit, jika pesakit terlambat mendapatkan rawatan daripada Pakar Kesihatan. Jika ada masalah batuk berterusan, segeralah berjumpa dengan doktor untuk mendapatkan pemeriksaan serta rawatan susulan".

28 September 2018 Pn.Kamariah mula makan Vitamin Tibi Shaklee.Ubat hospital memang wajib makan,vitamin akan membantu diri cepat pulih dari tibi dan memberikan tenaga akibat kesan ubat tibi yang sangat kuat.

5 September 2018 Yati Follow Up untuk bertanyakan sama ada Pn.Kamariah boleh makan ke tidak vitamin Shaklee.Alhamdulillah semuanya ok,Vitamin dapat sesuai dengan Pn Kamariah dengan baik.

Testimoni_Tibi_Vitamin_shaklee
Follow Up Pada 5 September

10 November 2018 En.Saza whatsapp untuk repeat order vitamin tibi (Vivix,Garlic,Omega Guard,B Complex) Vitamin C dan Vitalea masih ada lagi sebab vitamin ni tahan untuk 4 bulan.Alhamdulillah.


Testimoni_Tibi_vitamin_Shaklee
Repeat Order Vitamin Lagi

Alhamdulillah,menurut En.Saza,isterinya beransur sihat,ubat hospital pun dah tak ambil cuma teruskan dengan suplimen.Sebelumni batuk berdarah,sekarang batuk biasa-biasa sahaja.Syukur.Semoga Pn.Kamariah terus diberikan kesihatan yang sihat oleh Allah taala.Kita ikhtiar sehabis baik,selebihnya tawakkal kepada Allah.

Testimoni_tibi_shaklee
Dulu Batuk Berdarah,sekarang dah ok

Vitamin Tibi yang diambil oleh Isteri En.Saza ialah Vivix,Vitalea with Iron, Vitamin C, Garlic dan Omega Guard. Order terbaru tambah B Complex.


Vitamin-Tibi-Shaklee


Jangan pandang remeh jika anda mengalami batuk yang bereterusan.Mencegah lebih mudah dari mengubati.Dapatkan rawatan segera dengan yang pakar.Bila dah dapat keputusan dan disahkan positif Tibi,tenang ingat setiap penyakit ada ubatnya.Allah tidak akan menguji hambanya melebihi dari kemampuan diri.

Segeralah bertindak untuk merawat Tibi supaya ahli keluarga anda tidak dijangkiti kuman Tibi dari anda.Sayangi diri dan juga keluarga tercinta.
Tuan puan boleh membuat pembelian dengan dua cara,iaitu :

1. Membuat pembelian sendiri menggunakan debit atau kredit kad, dengan klik gambar esell di bawah. Selepas membuat pembelian,saya akan hubungi tuan puan untuk menerangkan cara makan vitamin dengan betul.

 Order Vitamin Tibi Secara Terus

2.Atau,tuan puan boleh hubungi saya untuk lebih lanjut. 013 222 1663

Vitamin Shaklee Untuk Pesakit Tibi Kembali Ceria dan Sihat.Klik Sini


Sekiranya anda berminat dengan vitamin shaklee yang bermutu tinggi ini bolehla hubungi saya, pengedar sah shaklee anda melalui:-

FB:Haryati Mat Yasim
Fanpage:Haryati to U shoppe
Email:haryati.yasim@gmail.com
sms / whatsapp :0132221663
ID No :909121

1 comment:

  1. Semoga testimoni tibi ini memberi manfaat kepada anda yang sedang ikhtiar untuk sembuh. InsyaAllah,asbab ikhtiar dengan vitamin shaklee, Allah beri kesembuhan kepada anda pesakit tibi.

    ReplyDelete